محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 501

رایحه ای مدیترانه ای با نت بویی مرکبات تازه


رایحه مرکبات جزء قدیمی ترین ترکیبات در صنایع عطر سازی است. غالبا طبیعت رایحه مرکبات شامل بوهای خنک است که تازگی و طراوت را با خود به همراه دارد. رایحه مرکباتی چون گریپ فوروت، پرتقال، لیمو شیرین، لیمو ترش، بهارنارنج، نارنگی های سبز و نارنجی که سرشار از تازگی و شادابی هستند. این رایحه ها را بیشتر در نت اولیه ادکلن ها استفاده می کنند زیرا حس سبکی به روح و روان می دهد.

عطرهایی که با رایحه مرکبات ساخته می شوند احساس مثبت اندیشی و درخشش خاصی با خود به همراه می آورند. پخش بویی با حس طراوت و پاکیزگی که علاوه بر فرد حال اطرافیان را نیز دگرگون می کند. ترنج مکمل اصلی در ترکیبات عطرهایی با رایحه مرکبات است. این رایحه کلاسیک با نت های قوی تر چون صمغ ها و گل ها ترکیب می شود و نت میوه ای که رایحه ای شیرین و ملایم دارد حاصل می شود.

تجربه عطری رنگارنگ از رایحه دلنشین گل ها

عطرهایی با رایحه گل ها و شکوفه ها، که سرشار از ظرافت و زیبایی هستند. گل ها می توانند جنبه ای غافلگیر کننده داشته باشند که همواره نه تنها حشرات بلکه انسان ها را نیز مجذوب خود می کنند. رایحه ای از بوی گل یاسمن، رز سرخ، گل مگنولیا و اسطوخودوس که گویی دروازه ای بین مکان فعلی و گلستانی معطر است.

بیشتر گل ها به صورت طبیعی در عطرسازی استفاده می شوند. رایحه گل ها تداعی گر حالتی رمانتیک هستند که مناسب بانوان بوده و تکمیل کننده زیبایی محسوب می شوند. این نوع از رایحه ها که در نت اولیه عطرها نیز کاربرد دارند، دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیا است. اسانس گل ها علاوه بر استفاده در صنعت عطرسازی، خواص درمانی شگفت انگیزی نیز دارند.

عطری خاص و متفاوت از رایحه ادویه جات

اگر خوب به خاطر بیاورید زمانی که کشو یا کابینت مخصوص ادویه ها را باز می کنید رایحه ای تلفیقی، از چند ادویه معطر را استشمام کرده اید که بسیار جذاب و گیرا است. رایحه های دارچین، فلفل، میخک، گیشنیز، زنجبیل، زیره سیاه و زعفران در ساخت عطرهایی با نت ادویه جات بیشترین کاربرد را دارند. خود ادویه ها هم دسته بندی متفاوتی دارند. بعضی رایحه های ادویه جات تند و گرم هستند و برخی با رایحه ای خنک و ملایم حس لطیفی از آرامش را تداعی می کنند

  انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 10

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما