محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 512

آشنایی با برند عطر ادکلن مانسرا (Mancera)


آشنایی با برند عطر ادکلن مانسرا (Mancera)

آشنایی برند عطر ادکلن مانسرا (Mancera) و برترین کارهای این برند

مانسرا (Mancera) در سال 2008 توسط پیر مونتال در فرانسه تاسیس شد. این خانه ی عطر که به تولید عطرهای نیش می پردازد، در راستای تولید محصولات خود با کمپانی آرت دکو همکاری دارد.

مانسرا شروع همکاری منحصربه‌فردی بین یک پدر و دخترش است. پیر مونتال خانه ی عطر خود را با همیاری دختر و همسرش اداره میکند و یکی از تولید کنندگان پرکار این عرصه محسوب می گردد. مانسرا نخستین عطرهای خود را با نام سری عطرهای عود ( بلک ، گلد و سیلور ) در سه نسخه معرفی نمود. روایح منحصر به فرد مانسرا سبب شد تا خیلی زود بتواند خود را در میدان رقابت با عطرسازان قدر جهان قرار دهد.

مهمترین عامل موفقیت برند مانسرا را میتوان این سه موضوع دانست:

  • کپی برداری هوشمندانه از روایح موفق دنیا با استفاده از ترکیبات ارزانقیمت و سنتتیک بجای روایح طبیعی
  • سیلاج و ماندگاری بسیار خوب ادکلنهای تولید شده
  • طراحی شیشه و بسته بندی شیک و منحصر به فرد این برند

توسعه برند عطر ادکلن مانسرا (Mancera):

در سال 2017، آملی به مدیر هنری عطرهای مانسرا برای پیشبرد این پروژۀ چند نسلی تبدیل می‌‌‌شود. او مسافر دیرینه‌ای از خاور دور است و دانش باستانی دارد که در تیره‌ترین گوشه‌‌های کارگاه‌های عطرهای برتر به او رسیده است. او عکاس و هنرمند رویاگرایی است و اشتیاق دکوراسیون هنری و عشق عطرهایی را دارد که از اوایل کودکی با آنها بزرگ شده بود. در این زمان، هنرهای تصویری با طراحی بویایی ادغام می‌‌‌شوند و اثری به وجود می‌‌‌آید که در گذر زمان برجسته می‌‌‌ماند. خلوص و هندسه در واقع الهام‌بخشِ خلق الیکسیرها و جعبه‌‌های بلورین آنهاست. مانسرا باعث عروج الهامات غربی و شرقی در این اتاق می‌‌‌شود که در آن همگی مشغول کارند. مانسرا حس فرانسوی عطر عجیب و غریب و فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌‌‌دهد، که ماحصل الهامات تجملاتی و کمال‌گرایی آن است.

پیر مونتال رویای محصول متمایزی را در ذهن می‌‌‌پروراند که خلوص عطر، سبک‌سازی نقاشی‌ها و غنی‌سازی مواد بطری را به همراه دارد. در ماه مه سال 2015، مانسرا در نزدیکی شانزلیزه در بوتیک تجملاتی مونتال پدید آمد. دیگر بر همگان آشکار است که پیر مونتال آرزو دارد دو برند خود را ادغام کند و از شما دعوت می‌‌‌کند تا در تجربه کردن این رویای اصیل شریک شوید تا شما را از طریق آثار برجسته اش مسحور کند. یک عرصۀ جادویی برای تجربۀ همه‌جانبه‌ای که شما را وارد سفر زیبایی‌‌ها و شگفتی‌‌های جهان شرق می‌‌‌کند.

عطر های نیش و لوکس همانند جایگاه خاص و ویژه خود، تنها برای افرادی خاص با دیدگاه ها و سلایق متفاوت تولید می شوند که علاوه بر رایحه خوش عطر، به فلسفه وجودی هر رایحه نیز علاقه مند هستند. برخلاف عطرهای صنعتی که به تعداد انبوه تولید می شوند و در تولید عطر های نیش تمرکز اصلی برند ها بر روی رایحه عطر ها و استفاده از مواد اولیه خاص است به عبارت دیگر، عطرهای نیش با روایح بی نظیر، کمیاب و منحصر به فرد خود می کوشند تا رمز و راز تازه ای را به زندگی لاکچری و مجلل افراد معرفی کنند.

عطر لوکس که در مقابل عطرهای دیزاینری قرار دارند تولیدات محدودی دارند و این به این معنی است که کسانی که عطر های نیش را انتخاب می کنند به طور حتم رایحه های خالص تر، گرانتر و خاص تری استفاده می کنند که کاملا نسبت به عطر هایی که اکثر مردم استفاده می کنند متفاوت تر میباشد. عطر های نیش همچنین بیشتر بر روی ارائه ی رایحه های اصیل و خالص و کمتر بر روی تبلیغات و بسته بندی تمرکز دارند. از دیگر خصوصیات عطر های نیش استفاده از کنستانتره غلیظ تری از مواد طبیعی است. عطر های نیش بسیار قبل تر از عطر های دیزاینری محبوب بودند و توسط خانواده ی سلطنتی استفاده میشدند. از نظر سازندگان عطر های نیش، بهترین تبلیغات برای آنها گزارشی است که مشتریان میدهند.

  انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 3

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما